2016年10月16日 星期日

人生道路

剛認識一位新朋友 聽他說之後會辭職去兩個月旅行 好羨慕佢有咁既勇氣 我都好想好似佢咁 去唔同既地方見識下... 宜家既我 人工唔多 之前因為朋友關係 買左份儲蓄保 重有三年左右供完 下個月開始月供計劃 又扣三千一個月 係我咁低人工之前 我咁樣會唔會比自己太大壓力 會唔會唔夠錢洗? 無論點都好 我都決定先行動 先供股三年 再決定之後安排

3 則留言:

  1. 以我的經驗,就只有一個字「慳」……我月打工收入可能比你還低,不用灰心,如果你想食麵包皮,我可以俾十幾間地址俾你,都係可以光明正大地買麵包皮的,我也食左兩三年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家有左目標 用錢都會就住就住
      不過未做到食麵包皮啦> <''

      刪除